Trámites de Estranxeiría

Trámites e Procedementos

Cartón residencia de longa duración

Documento destinado a identificar o estranxeiro para os efectos de acreditar a súa situación legal en España.

Áchase en situación de residencia de longa duración o estranxeiro que fose autorizado a residir e traballar en España indefinidamente nas mesmas condicións que os españois.

  • Clases e tipoloxías
    • Residencia de longa duración nacional.
    • Residencia de longa duración-UE.
  • Quen son os interesados?
    • Os estranxeiros aos que se lles concedeu a autorización de residencia de longa duración nacional ou a autorización de residencia de longa duración-UE.
  • Período de validez
    • Os estranxeiros que sexan titulares dunha autorización de residencia de longa duración nacional ou de residencia de longa duración-UE deberán solicitar a renovación do Cartón de Identidade de Estranxeiro cada cinco anos. Nos supostos da segunda renovación e posteriores, se o titular da autorización xa alcanzou a idade de 30 anos, a vixencia do cartón expedido será de 10 anos.
    • Nos supostos da segunda renovación e posteriores, se o titular da autorización xa alcanzou a idade de 30 anos, a vixencia do cartón expedido será de 10 anos.
  • Pasaporte ou título de viaxe ou, no seu caso, cédula de inscrición en vigor.
  • Unha fotografía recente, en cor, en fondo branco, tamaño carné.
  • Xustificante do abono da taxa correspondente.
Tramitar

Todos os trámites e procedementos de estranxeiría