Trámites de Seguridade Privada

Trámites e Procedementos

marcaINICIONERAddedByNERAutorizaciónmarcaFINNER, modificación e cancelación de empresas de Seguridade Privada e as súas delegacións.

Solicitude de apertura, modificación ou cancelación de empresas dedicadas á prestación de servizos de seguridade privada ou de Delegacións de empresas de seguridade xa constituídas.

  • Autorizar para prestar servizos e actividades de empresas de seguridade. Modificacións Rexistrais, Cancelacións de empresas e Delegacións a pedimento propio.
  • marcaINICIONERAddedByNERClasesmarcaFINNER e tipoloxías

    As actividades que se poden desenvolver a nivel Estatal ou Autonómico e son:

    • A vixilancia e protección de bens, establecementos, lugares e eventos, tanto públicos como privados, así como das persoas que puidesen atoparse nos mesmos.
    • O acompañamento, defensa e protección de persoas físicas determinadas, incluídas as que ostenten a condición legal de autoridade.
    • O depósito, custodia, reconto e clasificación de moedas e billetes, títulos-valores, xoias, metais preciosos, antigüidades, obras de arte ou outros obxectos que, polo seu valor económico, histórico ou cultural, e expectativas que xeren, poidan requirir vixilancia e protección especial.
    • O depósito e custodia de explosivos, armas, cartuchería metálica, sustancias, materias, mercadorías e calquera obxectos que polo seu perigo precisen de vixilancia e protección especial.
    • O transporte e distribución dos obxectos a que se refiren os dous parágrafos anteriores.
    • A instalación e mantemento de aparellos, equipos, dispositivos e sistemas de seguridade conectados a centrais receptoras de alarmas ou a centros de control ou de vídeo vixilancia.
    • A explotación de centrais para a conexión, recepción, verificación e, no seu caso, resposta e transmisión dos sinais de alarma, así como a monitorización de calquera sinais de dispositivos auxiliares para a seguridade de persoas, de bens mobles ou inmobles ou de cumprimento de medidas impostas, e a comunicación ás Forzas e Corpos de Seguridade competentes nestes casos.
  • Quen son os interesados?
    • Poderá acceder ao procedemento calquera persoa física ou xurídica interesada na creación, modificación ou cancelación dunha Empresa de Seguridade Privada ou das súas Delegacións, a condición de que se atope legalmente autorizada.
  • Requisitos
    • Acordes ao enumerado no documento adxunto.
    • Obrigas: Non ter antecedentes penais.
    • Empresa: Constitución de fianza provisional.
  • Período de validez
    • addedByLanguageDetectorLa addedByLanguageDetectorvalidez addedByLanguageDetectorde addedByLanguageDetectorla addedByLanguageDetectorautorización addedByLanguageDetectorconcedida, addedByLanguageDetectorserá addedByLanguageDetectorindefinida, addedByLanguageDetectoren addedByLanguageDetectortanto addedByLanguageDetectoren addedByLanguageDetectorcuanto addedByLanguageDetectorla addedByLanguageDetectorempresa addedByLanguageDetectoresté addedByLanguageDetectoren addedByLanguageDetectorfuncionamiento addedByLanguageDetectoró addedByLanguageDetectorno addedByLanguageDetectorpierda addedByLanguageDetectoralguno addedByLanguageDetectorde addedByLanguageDetectorlos addedByLanguageDetectorrequisitos addedByLanguageDetectorque addedByLanguageDetectorpropiciaron addedByLanguageDetectorsu addedByLanguageDetectorautorización.
  • A través de Rexistro Electrónico Xeneral do Ministerio do Interior. marcaINICIONERAddedByNERIrmarcaFINNER
    • A documentación será remitida dixitalizada, en arquivos PDF e asinados ou cofirmados todos os seus documentos coa firma electrónica con certificado válido do representante/é da empresa.
    • Toda a documentación enviarase través do Rexistro Electrónico Xeneral do Ministerio do Interior á Unidade Central de Seguridade Privada co código EA0045273, indicando no campo “Asunto” a xestión que pretenden realizar, tal e como consta nas instrucións do formulario correspondente.
Tramitar

  • A documentación será remitida dixitalizada, en arquivos PDF e asinados ou cofirmados todos os seus documentos coa firma electrónica con certificado válido do representante/é da empresa.
  • Toda a documentación enviarase través do Rexistro Electrónico Xeneral do Ministerio do Interior á Unidade Central de Seguridade Privada co código EA0045273, indicando no campo “Asunto” a xestión que pretenden realizar, tal e como consta nas instrucións do formulario correspondente.
Modelos de formularios

Todos os trámites e procedementos de seguridade privada