Trámites de Seguridade Privada
Trámites e Procedementos
Altas, modificacións e baixas de departamentos de seguridade, directores de seguridade e delegados.
Comunicación das novidades e variacións habidas en Departamentos de seguridade e as súas delegacións, postos de traballo de Xefes e Directores de Seguridade, e as delegacións de funcións destes.
Requisitos e condicións
- Comunicacións relativas a altas, modificacións e baixas de departamentos de seguridade, directores de seguridade, e delegados.
-
Clases e tipoloxías
- Altas, modificacións e baixas de Departamentos de Seguridade.
- Altas, modificacións e baixas de Directores de Seguridade
- Delegación de funcións dos Directores de Seguridade.
-
Quen son os interesados?
- Departamentos: calquera empresa, entidade ou grupo empresarial.
- Directores e delegados de seguridade: persoal habilitado que cumpra os requisitos dos artigos 53 e 54 do Regulamento.
Período de validez Indefinido
Como realizar o trámite
-
Presencial. Ir
- Por correo electrónico a Correo ucsp.departamentos@policia.es, por correo ordinario ou presencialmente na Unidade Territorial correspondente ou na Unidade Central de Seguridade Privada.
Documentación
- ALTA, MODIFICACIÓN Ou BAIXA DO DEPARTAMENTO DE SEGURIDADE
- Debe cubrir o formulario correspondente.
- A solicitude deberá ser asinada por persoa con responsabilidade na empresa que solicita a creación do departamento (Xerente, representante legal, etc.). Achegarase fotocopia do documento que acredite dita responsabilidade (escrituras etc.).
- Achegarase escrito coa estrutura do departamento e sector de actividade ao que pertence (salvo para as baixas).
- ESPECÍFICAS PARA NOMEAMENTOS, MODIFICACIÓNS E CESAMENTOS DE DIRECTORES DE SEGURIDADE
- Debe cubrir o formulario correspondente.
- A solicitude deberá ser asinada por persoa con responsabilidade na empresa do departamento de Seguridade.
- Achegarase fotocopia do documento que acredite dita responsabilidade (escrituras, etc.).
- Certificación de vida laboral do director de seguridade ou os seus delegados (en caso de departamentos obrigados).
- No caso de cesamento, o director de seguridade deberá comunicar tamén a súa baixa no este departamento.
- ESPECÍFICAS PARA NOMBRAMENTOS E CESAMENTOS DE DELEGADOS DE SEGURIDADE
- O impreso utilizarase para as solicitudes de delegación de funcións do director de seguridade e ampliación ou modificación do ámbito das súas funcións.
- Deberá ser comunicada ou revogada polo director de seguridade, indicando o ámbito da delegación así como todos os datos de filiación e contacto do delegado.
- Os delegados causarán baixa co director de seguridade que os nomeou, debendo confirmar a súa delegación o novo director de seguridade.
- Os delegados do director deberán acreditar o contido nos apartados A ou B:
- A. Ser persoa integrada no departamento de seguridade e estar habilitado como director de seguridade.
- B. Ser persoa integrada no departamento de seguridade, estar en posesión do título de Bachiller, de Técnico Superior, de Técnico nas profesións que se determinen ou outros equivalentes a efectos profesionais ou superiores e acreditar o desempeño, durante cinco anos, como mínimo, de postos de dirección ou xestión de seguridade pública ou privada.
- No formulario debe declarar mediante a sinatura do mesmo que o director de seguridade nomeado e que estará á fronte do departamento, non é funcionario público en activo nin demais persoal ao servizo de calquera das administracións públicas e en caso de selo, unicamente desempeñará a función de director de seguridade no seu propio centro de traballo. Así mesmo, non é membro das Forzas e Corpos de Seguridade en situación administrativa de servizo activo, e no caso de estar en situación administrativa distinta, nos dous anos anteriores á data do presente, non desempeñou funcións de control das entidades, servizos ou actuacións de seguridade, vixilancia ou investigación privadas, nin do seu persoal ou medios.
Todos os trámites
Todos os trámites e procedementos de seguridade privada
- Portal de Red Azul Empresas e vixiantes de seguridade rexistrados
- Procesos selectivos Xefes e Directores de Seguridade - Vixiantes de Seguridade
- Trámites de seguridade privada
-
Habilitación do persoal de seguridade privada
-
Renovación e troco da TIP
-
Departamentos de seguridade. Altas e baixas de directores e xefes de seguridade e delegación de funcións de ambos
-
Altas e baixas de xefes de seguridade e delegación de funcións de xefes
-
Cursos de director de seguridade e de detective privado
-
Centros de formación de seguridade privada
-
Empresas de seguridade privada e as súas delegacións
-
Despachos de detectives e sucursais de detectives. Altas e baixas de detectives dependentes
-
Servizos de protección persoal
-
Servizos de seguridade prestado por vixiantes de seguridade con armas (a nivel supraprovincial)
-
Centrais de alarmas de uso propio (nivel supraprovincial)
-
Certificados en materia de seguridade privada
-
Acreditación do profesorado en centros de formación do persoal de seguridade privada
-
- Máis información
- Taxas de seguridade privada
- Fabricantes de placas de vixiantes de seguridade e de explosivos
- Contrato de arrendamento de servizo de seguridade
- Cancelación ou perda da habilitación do persoal de seguridade privada
- Revogación de autorización de centro de formación de seguridade privada
- Revogación de autorización de empresas de seguridade