Trámites de Seguridade Privada

Trámites e Procedementos

Certificacións de Seguridade Privada.

Emisión por parte da Administración de certificacións relativas a Seguridade Privada.

  • Solicitar a expedición de certificacións no ámbito da Seguridade Privada
  • Clases e tipoloxías
    • Acorde á solicitude realizada e con respecto á Lei de Protección de Datos de Carácter Persoal.
  • Quen son os interesados?
    • Persoas físicas e xurídicas no ámbito da seguridade privada.
  • Período de validez
    • A certificación expídese coa vixencia que teña a información solicitada na data da súa emisión.
  • Presencial. Ir
    • Escrito de solicitude coa certificación que se demanda.
      • En calquera Unidade de Seguridade Privada de Policía Nacional.
  • Datos básicos do procedemento:
    • Forma de iniciación: A solicitude do interesado.
    • Tipo de procedemento: Certificacións e Declaracións.
    • Resolución do procedemento:
      • Órganos competentes para resolver este procedemento:
        • Unidade Central de Seguridade Privada.
        • Unidades territoriais de Seguridade Privada.
      • Efecto da falta de resolución neste prazo: Non ten.
    • Código do procedemento: 996299
Tramitar

  • En calquera Unidade de Seguridade Privada de Policía Nacional.
Modelos de formularios
  • Solicitude de certificado. Abre nova xanela
  • Taxa, importe e lugar de pago
    • Modelo de taxa 790.
    • A favor do Tesouro Público, nas Entidades Bancarias ou Caixas de Aforros colaboradoras; conta restrinxida da Axencia Estatal da Administración Tributaria (Copia "Exemplar para a Administración"). O citado modelo será facilitado nas Comisarías de Policía e deberá ser cuberto cos datos correspondentes.