Trámites de Seguridade Privada

Trámites e Procedementos

Renovación do Cartón de Identidade Profesional do persoal de seguridade privada.

  • Renovar o Cartón de Identidade Profesional por motivo de caducidade, extravío, roubo ou deterioración.
  • A través deste procedemento obtense novamente a TIP mantendo o mesmo número de habilitación.
  • Clases e tipoloxías
    • Solicitude de renovación da TIP de Vixiante de Seguridade e especialidades, Xefe de Seguridade e Director de Seguridade.
    • Solicitude de expedición da TIP nova en caso de roubo, perda ou deterioración da mesma do persoal de seguridade privada.
    • Solicitude de troco da habilitación.
  • Quen son os interesados?
    • Quen sendo persoal de seguridade privada teñan caducada o Cartón de Identidade Profesional, ou ben a perderon, róubena ou a teñan deteriorada.
  • Requisitos
    • Os especificados nas instrucións adxuntas.
  • Período de validez
    • Dez anos desde a data da súa expedición.
  • Mediante expediente instruído a instancia do propio interesado. Ir
    • Persoalmente nas dependencias policiais.
Tramitar

  • Persoalmente nas dependencias policiais de:
    • Nas correspondentes Unidades de Seguridade Privada situadas nas Xefaturas Superiores de Policía, Comisarías Provinciais e Comisarías Locais de Policía Nacional.