Tràmits de Seguretat Privada

Tràmits i Procediments

Central Receptora d'Alarmes d'ús propi (àmbit supraprovincial).

  • Aquest tipus d'autoritzacions respon a la finalitat de donar una resposta ràpida i eficaç als senyals d'alarma que es puguin produir en les entitats públiques o privades per a la connexió, recepció, verificació i, en el seu cas, resposta i transmissió dels senyals d'alarma que rebin dels sistemes de seguretat instal·lats en béns immobles o mobles de la seva titularitat, sense que puguin donar, a través d'aquestes, cap mena de servei de seguretat a tercers.

    Aquests senyals es gestionaran a través d'una central d'alarmes, a la qual es connectaran els sistemes de seguretat d'aquestes entitats.

  • marcaINICIONERAddedByNERClasesmarcaFINNER i tipologies
    • No existeix tipologia per a aquesta mena d'autoritzacions.
  • Qui són els interessats?
    • Qualsevol entitat financera o empresa que vulgui atendre els seus propis sistemes de seguretat electrònica.
  • Període de validesa
    • L'autorització concedida té una vigència indefinida, sempre que l'entitat continuï mantenint els mateixos requisits recollits en l'autorització.
  • marcaINICIONERAddedByNERPresencialmarcaFINNER. marcaINICIONERAddedByNERIrmarcaFINNER
    • Remetre la sol·licitud d'autorització a la Unitat Central de Seguretat Privada, acompanyada de la documentació preceptiva. Una vegada estudiada aquesta sol·licitud i sent conforme amb el que es disposa en la normativa de Seguretat Privada, es realitzarà una inspecció prèvia per membres del Cos Nacional de Policia. Si el criteri és favorable s'elevarà al Director General de la Policia, proposta de Resolució d'Autorització de la central d'alarmes d'ús propi, remetent-se a l'interessat escrit contenint la resolució adoptada.
    • On es presenta la documentació?
      • En qualsevol Unitat de Seguretat Privada.
  • Dades bàsiques del procediment:
    • Forma d'iniciació: A sol·licitud de l'interessat.
    • Tipus de procediment: Autoritzacions, Llicències i Concessions.
    • Matèria del procediment: ACTIVITAT ADMINISTRATIVA
    • Resolució del procediment:
      • Òrgans competents per a resoldre aquest procediment:
        • Direcció General de la Policia.
      • Termini màxim per a resoldre i notificar: 3 mesos.
      • La resolució del procediment no posa fi a la via administrativa.
      • Efecte de la falta de resolució en aquest termini: marcaINICIONERAddedByNEREstimatoriomarcaFINNER (inici a sol·licitud de l'interessat).
    • marcaINICIONERAddedByNERRecursosmarcaFINNER que es poden interposar:
      • Contenciós - Administratiu
        • marcaINICIONERAddedByNERÓrganomarcaFINNER que resol el recurs:
          • Jutjat Contenciós - Administratiu.
          • marcaINICIONERAddedByNERJuzgados AddedByNERCentralesmarcaFINNER del Contenciós Administratiu; marcaINICIONERAddedByNERSalasmarcaFINNER del Contenciós Administratiu del Tribunal Superior de Justícia.
          • marcaINICIONERAddedByNERSalamarcaFINNER del Contenciós-Administratiu de l'Audiència Nacional; Sala contenciosa administrativa del Tribunal Suprem.
        • Termini d'interposició del recurs: 2 mesos.
      • Potestatiu de Reposició
        • marcaINICIONERAddedByNERÓrganomarcaFINNER que resol el recurs:
          • marcaINICIONERAddedByNERÓrganomarcaFINNER que va dictar l'acte.
        • Termini d'interposició del recurs: 30 dies.
  • Normativa:
Tramitar

  • En qualsevol Unitat de Seguretat Privada.
Models de formularis

Tots els tràmits i procediments de seguretat privada