Sede electrónica

Sidenpol e Partes de Intervención

  • Dereitos dos cidadáns

    • O artigo 18.4 da Constitución Española recoñece o dereito fundamental á protección de datos persoais.

      A Dirección Adxunta Operativa, a través da Unidade de Planificación Estratéxica e Coordinación, é responsable dos tratamentos “Partes de intervención: actuacións policiais documentadas e informatizadas” (en diante, “PARTES DE INTERVENCIÓN”) e “Sistema de Denuncias Policiais SIDENPOL” (en diante, “SIDENPOL”), polo que desenvolveu un procedemento para articular o exercicio dos dereitos que a lexislación recoñece aos cidadáns.

      Estas actividades de tratamento realízanse ben para o cumprimento de obrigas legais, ben para o cumprimento de misións en interese público, ou ben tras solicitar o consentimento do titular dos datos mediante unha clara acción afirmativa.

      Os datos persoais incorporados a estes tratamentos utilizaranse de forma confidencial, única e exclusivamente, de acordo con os fins declarados e publicados no Rexistro de Actividades de Tratamento do Ministerio do Interior.

      Unicamente e ao abeiro de obrigas normativas, tal e como se recolle no Rexistro de Actividades de Tratamento, os datos persoais solicitados poderán ser cedidos a terceiros.

      Información sobre tutela de dereitos do Ministerio do interior

      Trámites sobre o ficheiro "PARTES DE INTERVENCIÓN"

  • Procedemento xeral

    • Na solicitude para exercitar os dereitos de acceso, rectificación e supresión dos tratamentos “SIDENPOL” e “PARTES DE INTERVENCIÓN”, debe consignarse:
      • Nome e apelidos da persoa interesada.
      • Identificación do medio electrónico, ou na súa falta, lugar físico en que desexa que se practiquen as notificacións.
      • Feitos, razóns e pedimento en que se concrete, con toda claridade, a solicitude, coa achega, no seu caso, dos documentos acreditativos do pedimento que formula.
      • Lugar e data na que se expón a solicitude.
      • Sinatura da persoa solicitante ou acreditación da autenticidade da súa vontade expresada por calquera medio.
      • Órgano, centro ou unidade administrativa á que se dirixe, neste caso, Dirección Adxunta Operativa - Unidade de Planificación Estratéxica e Coordinación, sita na Rúa Rafael Calvo, número 33, Madrid 28010.

      Se a solicitude non reunise os requisitos especificados, solicitarase á persoa interesada que proceda á necesaria emenda para a continuación do procedemento.

  • Actuación mediante representante

    • O cidadán interesado poderá exercitar os dereitos que ten recoñecidos mediante representante, de acordo ás seguintes previsións:
      • Representante legal, cando o afectado atópese en situación de incapacidade ou minoría de idade que lle imposibilite o exercicio persoal destes dereitos, nese caso será necesario a acreditación de tal condición.
      • Representante voluntario, expresamente designado para el ejercicio del derecho. En este caso, deberá constar claramente acreditada la identidad del representado y la representación conferida por aquél.
  • Emenda de defectos formais

    • En aquellos casos en que se detecte defecto formal en la solicitud o la ausencia de algún requisito necesario, desde la Policía Nacional se comunicará esta circunstancia a la persona interesada, concediéndole un plazo de diez días hábiles para su subsanación. Para ello, se encuentra disponible un formulario al efecto.

      Ata tanto se proceda á emenda do defecto formal notificado, o prazo de resolución e notificación ao interesado, quedará suspendido segundo o disposto no artigo 22.1 a), da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. En caso de non proceder á emenda no prazo indicado, teráselle por desistido no seu pedimento.

  • Conservación de datos

    • Os datos incorporados aos tratamentos indicados conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que se solicitan, sempre tendo en conta os prazos establecidos pola normativa de protección de datos de aplicación.

      Neste sentido, a Lei Orgánica 7/2021, do 26 de maio, de protección de datos persoais tratados para fins de prevención, detección, investigación e axuizamento de infraccións penais e de execución de sancións penais, establece que con carácter xeral, o prazo máximo para a supresión dos datos será de vinte anos, salvo que concorran factores como a existencia de investigacións abertas ou delitos que non prescribisen, a non conclusión da execución da pena, reincidencia, necesidade de protección das vítimas ou outras circunstancias motivadas. Iso, sen prexuízo da revisión da necesidade de conservar, limitar ou suprimir o conxunto dos datos persoais contidos en cada unha das actividades de tratamento baixo a súa responsabilidade, como máximo cada tres anos que corresponde ao responsable do tratamento.

  • Dereitos en materia de protección de datos

    • Os dereitos que se relacionan a seguir e que se recoñecen á cidadanía, están regulados pola Lei Orgánica 7/2021, do 26 de maio, de protección de datos persoais tratados para fins de prevención, detección, investigación e axuizamento de infraccións penais e de execución de sancións penais e, de forma supletoria pola Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de protección de datos persoais e garantía dos dereitos dixitais.

      Estes dereitos son de carácter personalísimo (pódese exercer directamente ou por medio de representante legal ou voluntario) e independente (o exercicio dun destes dereitos, non é requisito para o exercicio doutro)/doutro).

      O dereito a obter información sobre o tratamento dos seus datos persoais pódese exercitar a través da consulta ao Rexistro de Actividades de Tratamento.

      Para exercitar os dereitos de acceso, rectificación e supresión dos seus datos, a Policía Nacional pon ao seu dispor un formulario que deberá cubrir e tramitar a través das canles normalizadas. No entanto, de acordo con o artigo 23.3 da Lei Orgánica 7/2021, do 26 de maio, o responsable do tratamento en lugar proceder á supresión de datos, poderá limitar o tratamento dos datos persoais.

      Sen prexuízo do anterior e de acordo con o artigo 20.5 da Lei Orgánica 7/2021, do 26 de maio, “cando as solicitudes dun interesado sexan manifestamente infundadas ou excesivas, en particular debido ao seu carácter repetitivo, o responsable do tratamento poderá inadmitirlas a trámite”.